wtorek, 12 grudnia 2017

Gala konkursu fotograficznego "Rozwój w obiektywie 2017"

Dostałem zaproszenie na odbywającą się 12 grudnia 2017 roku w Centrum Prasowym Foksal w Warszawie galę konkursu fotograficznego organizowanego wspólnie przez Departament Współpracy Rozwojowej Ministerstwa Spraw Zagranicznych i National Geographic Polska pod tytułem "Rozwój w obiektywie 2017". Szczegółowe informacje, w tym imiona i nazwiska laureatów, oraz galerię nagodzonych prac można znaleźć na stronie MSZ: http://polskapomoc.gov.pl/4.,Edycja,konkursu,MSZ,i,National,Geographic,Polska,%E2%80%9ERozwoj,w,obiektywie,2017%E2%80%9D,rozstrzygnieta!,2713.html
 
Partner testu
Ja prezentuję krótki fotoreportaż z uroczystości. Wszystkie zdjęcia wykonałem użyczonym przez InterFoto Nikonem D5 oraz trzema obiektywami. Większość zdjęć zrobiłem AF-S Nikkorem 70-200 mm f/2,8G ED VR II; do kilku użyłem AF-S Nikkora 24-70 mm f/2,8G ED oraz Irixa 11 mm f/4 "Firefly". Efektowe oświetlenie było dość trudne. Nikon D5 radził sobie nieźle, chociaż musiałem do części zdjęć użyć korekcji ekspozycji "na minus".

 




 









 

 









2 komentarze:

Edward Hartwig: Przypadek według Edwarda H.

  Rekonstrukcja rozmowy jaką w roku 1997 Iza Makiewicz-Brzezińska odbyła z gigantem polskiej fotografii – Edwardem Hartwigiem. Iza M...