wtorek, 30 stycznia 2018

Jarosław Brzeziński - malarstwo

Z cyklu: "Co kryją kartony?". Często po przeprowadzce kartony pozostają nierozpakowane dłużej niż początkowo planowaliśmy. Właśnie rozpakowałem jeden z nich po 14 latach i znalazłem - jakże aktualny - kalendarz na rok 1990 z reprodukcjami moich obrazów olejnych. Niektórzy wiedzą, inni wiedzieli, ale zapomnieli, jeszcze inni słyszeli, że kiedyś malowałem obrazy olejne, ale to było tak dawno, że nawet ja prawie o tym zapomniałem. Ale skoro tak było, a kalendarz nie rozpadł się ze starości, pokazuję obrazy z jego kart. Kalendarz był wydany w nakładzie 6750 egzemplarzy w języku angielskim, więc - niczego nie zmieniając - pod obrazami podaję po angielsku nazwę miesiąca, któremu dany obraz towarzyszył wraz z tytułem.
Cover: Lacrimosa

January: Recognitions
February: Thin ice
March: Triumphant Charlotte
April: Grand metaphysical spring
May: Down with the revolution
June: Anywhere out of the world
July: Silent birds
August: Burnt-out hotel
September: Europe before rain
October: Wake
November: Those who fall

December: Landscape with a small crucifiction
 

1 komentarz:

  1. Super bracie Tadeusz Brzeziński,szukaj na Facebooku jako Ted tadziniak

    OdpowiedzUsuń

Edward Hartwig: Przypadek według Edwarda H.

  Rekonstrukcja rozmowy jaką w roku 1997 Iza Makiewicz-Brzezińska odbyła z gigantem polskiej fotografii – Edwardem Hartwigiem. Iza M...